Lucky Citron

Dinosaur Planet

Beer Roger

ANIMATED LOGOS

SHAR-X, re-design of the visual style

REALIZATION: logo, visual style, mascot, labels

CLIENT: SHAR-X

Create a visual brand style and re-design the labels to make the products in the segment as distinctive as possible, both on the shelves and in e-shops. A strong visual differentiation with the competition was made with the client’s fondness for punk and preference for logotypes, similar to the one we had developed for the Roger beer brand in the past. Awfully fun stuff.

The original design

The concept of re-design

(extract of a more complex concept)

Logo

Mascot / Key Visual

Product Labels

Illustration

Visual Style

DO YOU HAVE A PROJECT?

GIVE US A CALL!

Hranipex

Visual identity redesign

whaat.cz

(redesign brandu)

 

Pro internetový obchod s elektronikou Whaat.cz jsme vytvořili kompletní redesign

od nového loga přes maskota až po novou reklamní kampaň.

CELÉ_1_00229

Ilustrovanou část jsme nejdříve museli postavit na jednotném konceptu komunikace značky.

Ve výtvarném stylu byla stylizace do komiksových superhrdinů jasnou volbou.

Ta navazuje na dřívější koncept brandu, který jsme oprášili, sjednotili,

vylepšili a posunuli na novou úroveň.

 

 

 

A jak vypadá výsledek redesignu v porovnání s původním vizuálem?

 

design maskota

Maskot je hlavním nástrojem komunikace se zákazníky a nejlépe pomáhá v odlišení se

od konkurence. Proto jeho design a koncept byl důležitým procesem. 

Maskot_Whaat_DesignSheet

Kromě designu maskota, superhrdiny A-mana, je podstatný i jeho příběh

a hlavně jeho protivník, zloduch jménem Zkrat, bez kterého se neobejde.

Maskot_skica

logo

Komiksový styl udává hlavní směr designu celé corporate identity, loga nevyjímaje.

Zvolili jsme výraznou stylizaci komiksového výkřiku, kterým název vlastně je.

Symbol modrého blesku odkazuje na hlavní artikl obchodu – elektroniku.

logo02b

Vedle logotypu WHAAT.cz jsme navrhli doplňkový znak “A”. Jeho využití

je především na trikotu firemního maskota A-mana nebo samostatně

např. jako profilový obrázek na sociální sítě.

 Logo_A-Man02b

materiály k propagaci

 Uvedení redesignu probíhá v nové reklamní kampani. Využívá tištěných materiálů, billboardů, 

TV spotu, stripů a materiálů pro online marketing jako jsou populární srovnávačky značek.

whaat_uziti

Whaat_Srovnávačka_verzia_2