Create a visual brand style and re-design the labels to make the products in the segment as distinctive as possible, both on the shelves and in e-shops. A strong visual differentiation with the competition was made with the client’s fondness for punk and preference for logotypes, similar to the one we had developed for the Roger beer brand in the past. Awfully fun stuff.
(extract of a more complex concept)
Pro internetový obchod s elektronikou Whaat.cz jsme vytvořili kompletní redesign
od nového loga přes maskota až po novou reklamní kampaň.
Ilustrovanou část jsme nejdříve museli postavit na jednotném konceptu komunikace značky.
Ve výtvarném stylu byla stylizace do komiksových superhrdinů jasnou volbou.
Ta navazuje na dřívější koncept brandu, který jsme oprášili, sjednotili,
vylepšili a posunuli na novou úroveň.
A jak vypadá výsledek redesignu v porovnání s původním vizuálem?
Maskot je hlavním nástrojem komunikace se zákazníky a nejlépe pomáhá v odlišení se
od konkurence. Proto jeho design a koncept byl důležitým procesem.
Kromě designu maskota, superhrdiny A-mana, je podstatný i jeho příběh
a hlavně jeho protivník, zloduch jménem Zkrat, bez kterého se neobejde.
Komiksový styl udává hlavní směr designu celé corporate identity, loga nevyjímaje.
Zvolili jsme výraznou stylizaci komiksového výkřiku, kterým název vlastně je.
Symbol modrého blesku odkazuje na hlavní artikl obchodu – elektroniku.
Vedle logotypu WHAAT.cz jsme navrhli doplňkový znak “A”. Jeho využití
je především na trikotu firemního maskota A-mana nebo samostatně
např. jako profilový obrázek na sociální sítě.
Uvedení redesignu probíhá v nové reklamní kampani. Využívá tištěných materiálů, billboardů,
TV spotu, stripů a materiálů pro online marketing jako jsou populární srovnávačky značek.