Planeta Dinosaurů

Lucky Citron

Kreslené logo a etikety

Animovaná loga

SHAR-X, re- design vizuálního stylu

REALIZACE: logo, vizuální styl, maskot, etikety

KLIENT: SHAR-X

Vytvořit vizuální styl značky a re-designovat tak etikety, aby se produkty v daném segmentu, co nejvíce odlišily, jak na pultech, tak v e- shopech. Silné vizuální vymezení se konkurenci jsem provedl s prominutím klientovy záliby v punku a preference loga, které jsme v minulosti zpracovali pro značku piva Roger. Děsně zábavná věc.

Původní design

Koncept re-designu

(extrakt komplexnějšího konceptu)

Logo

Maskot / klíčový vizuál

Etikety produktů

Ilustrace

Vizuální styl

MÁTE PROJEKT?

DEJME CALL!

Hranipex

Re-design vizuální identity

whaat.cz

(redesign brandu)

Pro internetový obchod s elektronikou Whaat.cz jsme vytvořili kompletní redesign

od nového loga přes maskota až po novou reklamní kampaň.

CELÉ_1_00229

Ilustrovanou část jsme nejdříve museli postavit na jednotném konceptu komunikace značky.

Ve výtvarném stylu byla stylizace do komiksových superhrdinů jasnou volbou.

Ta navazuje na dřívější koncept brandu, který jsme oprášili, sjednotili,

vylepšili a posunuli na novou úroveň.

A jak vypadá výsledek redesignu v porovnání s původním vizuálem?

design maskota

Maskot je hlavním nástrojem komunikace se zákazníky a nejlépe pomáhá v odlišení se

od konkurence. Proto jeho design a koncept byl důležitým procesem.

Maskot_Whaat_DesignSheet

Kromě designu maskota, superhrdiny A-mana, je podstatný i jeho příběh

a hlavně jeho protivník, zloduch jménem Zkrat, bez kterého se neobejde.

Maskot_skica

logo

Komiksový styl udává hlavní směr designu celé corporate identity, loga nevyjímaje.

Zvolili jsme výraznou stylizaci komiksového výkřiku, kterým název vlastně je.

Symbol modrého blesku odkazuje na hlavní artikl obchodu – elektroniku.

logo02b

Vedle logotypu WHAAT.cz jsme navrhli doplňkový znak „A“. Jeho využití

je především na trikotu firemního maskota A-mana nebo samostatně

např. jako profilový obrázek na sociální sítě.

materiály k propagaci

 Uvedení redesignu probíhá v nové reklamní kampani. Využívá tištěných materiálů, billboardů,

TV spotu, stripů a materiálů pro online marketing jako jsou populární srovnávačky značek.

whaat_uziti

Whaat_Srovnávačka_verzia_2

Přebal hudebního alba