Maskot

Firemní ilustrace

ANIMOVANÁ LOGA

Planeta Dinosaurů

Lucky Citron

Pivo Roger

SHAR-X, re- design vizuálního stylu

REALIZACE: logo, vizuální styl, maskot, etikety

KLIENT: SHAR-X

Vytvořit vizuální styl značky a re-designovat tak etikety, aby se produkty v daném segmentu, co nejvíce odlišily, jak na pultech, tak v e- shopech. Silné vizuální vymezení se konkurenci jsem provedl s prominutím klientovy záliby v punku a preference loga, které jsme v minulosti zpracovali pro značku piva Roger. Děsně zábavná věc.

Původní design

Koncept re-designu

(extrakt komplexnějšího konceptu)

Logo

Maskot / klíčový vizuál

Etikety produktů

Ilustrace

Vizuální styl

MÁTE PROJEKT?

DEJME CALL!

Jenamazol

NANITS maskot

Nanits Comics byl start-up „přivádějící komiksy k životu“. Aplikace prezentující inovativní formu čtení digitálních komiksů s hudbou, zvuky a prostorovými efekty.

A každá komiksová značka potřebuje svého komiksového maskota. Jak jinak pak u takového projektu postavit marketingovou komunikaci než skrze postavu a bubliny?

(Mimo jiné vznikl z Nanits komiksů i komiksový román Nanits Chronicles.)

Naším úkolem bylo nadesignovat maskota, který bude reprezentantem v komiksovém stylu. Zapamatovatelným a rozpoznatelným symbolem značky, který bude komunikovat informace na webu, v aplikaci, na sociálních sítích, v animovaných videích a v tištěným materiálech nebo rollupech a bannerech.

CÍLE

  1. Vytvoření zapamatovatelného vizuálního symbolu značky
  2. Nástroj a zpestření komunikace

KLÍČOVÁ SLOVA

ROZTOMILOST

TECHNOLOGIE

KOMIKS

VÝSTUPY

  1. Design maskota a finální póza
  2. Set ilustrací v kontextu
  3. Ilustrace pro sociální sítě
  4. PR ilustrace pro aplikaci i tisk

MASKOT NFOi

NFOi je reprezentant v komiksovém stylu. Zapamatovatelným a rozpoznatelným symbolem značky, který bude komunikovat informace na webu, v aplikaci, na sociálních sítích, v animovaných videích a v tištěným materiálech nebo rollupech a bannerech.

ÚVODNÍ EXPLORACE VE SKICÁCH

Na základě sestaveného konceptu se začíná skicovat. Hledá se nejlepší řešení pro ztvárnění. Představa byla jasná, a tak jsme se velmi rychle posunuli do fáze skic pro všechny požadované situační ilustrace v kontextu.

Na základě krátkého workshopu vznikl soupis všech možných situací a informací, které značka Nanits potřebovala komunikovat. Z toho vznikl set vizuálů, který měl charakter univerzální ilustrace nebo ilustrace ke specifickému účelu jakými byly například milníky počtu uživatelů aplikace.

DIGITÁLNÍ I TIŠTĚNÉ UŽITÍ

Maskot se následně objevoval na všech digitálních touchpointech. V aplikaci, na webu, v tutoriálech, na sociálních sítích, v newsletteru. Samozřejmostí byla i tištěná verze. Letáčky, bannery a rollupy byly součástí živých akcí, prezentací, účasti na Comic Conech nebo jiných technologických konferencích a startupových soutěžích.

PROMO VIZUÁLY A PR

Protože se o startupu hodně psalo v češtině i jiných jazycích, vznikla řada podpůrných promo vizuálů.

PROTOTYP SBĚRATELSKÉ FIGURKY

Pro Kickstarterovou kampaň, kde Nanits nakonec vybrali přes 800.000 Kč, byla jako jedna z odměn vyráběna pomocí 3D tisku limitovaná sběratelská figurka. Níže vidíte její prototyp.

MÁTE PROJEKT?

DEJME CALL!

Udíme-grilujeme.cz