Maskot

Firemní ilustrace

Planeta Dinosaurů

Lucky Citron

ANIMOVANÁ LOGA

Pivo Roger

Jenamazol

Hranipex

NANITS maskot

Nanits Comics byl start-up „přivádějící komiksy k životu“. Aplikace prezentující inovativní formu čtení digitálních komiksů s hudbou, zvuky a prostorovými efekty.

A každá komiksová značka potřebuje svého komiksového maskota. Jak jinak pak u takového projektu postavit marketingovou komunikaci než skrze postavu a bubliny?

(Mimo jiné vznikl z Nanits komiksů i komiksový román Nanits Chronicles.)

Naším úkolem bylo nadesignovat maskota, který bude reprezentantem v komiksovém stylu. Zapamatovatelným a rozpoznatelným symbolem značky, který bude komunikovat informace na webu, v aplikaci, na sociálních sítích, v animovaných videích a v tištěným materiálech nebo rollupech a bannerech.

CÍLE

  1. Vytvoření zapamatovatelného vizuálního symbolu značky
  2. Nástroj a zpestření komunikace

KLÍČOVÁ SLOVA

ROZTOMILOST

TECHNOLOGIE

KOMIKS

VÝSTUPY

  1. Design maskota a finální póza
  2. Set ilustrací v kontextu
  3. Ilustrace pro sociální sítě
  4. PR ilustrace pro aplikaci i tisk

MASKOT NFOi

NFOi je reprezentant v komiksovém stylu. Zapamatovatelným a rozpoznatelným symbolem značky, který bude komunikovat informace na webu, v aplikaci, na sociálních sítích, v animovaných videích a v tištěným materiálech nebo rollupech a bannerech.

ÚVODNÍ EXPLORACE VE SKICÁCH

Na základě sestaveného konceptu se začíná skicovat. Hledá se nejlepší řešení pro ztvárnění. Představa byla jasná, a tak jsme se velmi rychle posunuli do fáze skic pro všechny požadované situační ilustrace v kontextu.

Na základě krátkého workshopu vznikl soupis všech možných situací a informací, které značka Nanits potřebovala komunikovat. Z toho vznikl set vizuálů, který měl charakter univerzální ilustrace nebo ilustrace ke specifickému účelu jakými byly například milníky počtu uživatelů aplikace.

DIGITÁLNÍ I TIŠTĚNÉ UŽITÍ

Maskot se následně objevoval na všech digitálních touchpointech. V aplikaci, na webu, v tutoriálech, na sociálních sítích, v newsletteru. Samozřejmostí byla i tištěná verze. Letáčky, bannery a rollupy byly součástí živých akcí, prezentací, účasti na Comic Conech nebo jiných technologických konferencích a startupových soutěžích.

PROMO VIZUÁLY A PR

Protože se o startupu hodně psalo v češtině i jiných jazycích, vznikla řada podpůrných promo vizuálů.

PROTOTYP SBĚRATELSKÉ FIGURKY

Pro Kickstarterovou kampaň, kde Nanits nakonec vybrali přes 800.000 Kč, byla jako jedna z odměn vyráběna pomocí 3D tisku limitovaná sběratelská figurka. Níže vidíte její prototyp.

MÁTE PROJEKT?

DEJME CALL!

Udíme-grilujeme.cz