SHAR-X
RE- DESIGN VIZUÁLNÍHO STYLU klient: Shar-x Realizace: logo, vizuální styl, maskot, etikety Vytvořit vizuální styl značky a re-designovat tak etikety, aby se produkty v daném segmentu, co nejvíce odlišily, jak na pultech, tak v e- shopech. Silné vizuální vymezení se konkurenci jsem provedl s prominutím klientovy záliby v punku a preference loga, které jsme v minulosti zpracovali pro značku piva Roger. Děsně zábavná věc. Původní […]
Hříšně Dobré
Hříšně dobré UNDER CONSTRUCTION Než toto budeme moci zveřejnit, podívejte se na → podobný projekt SHAR-X.
Alza Rapture
vizuální komunikace+ worldbuilding Klient: Alza Pro Alzu a její privátní gamingovou značku Rapture jsme vytvořili příběhový marketing a vizuální komunikaci založenou na komiksovém vyprávění i vizuálu. komplexní vizuální komunikace Vytvořili jsme rozsáhlou vizuální komunikaci, která zasahuje od obalů až po e-shop nebo offline gamingové eventy a veletrhy – včetně produktových stránek, merchandisingu a brandingu herních zařízení. Animované příspěvky na sociální sítě Charaktery […]
Ochutnej Ořech
Ochutnej Ořech Abychom odlišili privátní značku kávy, vytvořili jsme sadu originální ručně kreslených etiket. Takový obalový design nejen upoutá pozornost mezi ostatními běžnými sáčky s kávou na pultech a nutí si vzít produkt do rukou, ale také vytváří dojem prémiového zboží a motivaci mít doma etiketu jako sběratelský kousek nebo dekoraci.