Pro internetový obchod s elektronikou Whaat.cz jsme vytvořili kompletní redesign od nového loga přes maskota až po novou reklamní kampaň.
Ilustrovanou část jsme nejdříve museli postavit na jednotném konceptu komunikace značky. Ve výtvarném stylu byla stylizace do komiksových superhrdinů jasnou volbou. Ta navazuje na dřívější koncept brandu, který jsme oprášili, sjednotili, vylepšili a posunuli na novou úroveň.
A jak vypadá výsledek redesignu v porovnání s původním vizuálem?
Maskot je hlavním nástrojem komunikace se zákazníky a nejlépe pomáhá v odlišení se od konkurence. Proto jeho design a koncept byl důležitým procesem.
Kromě designu maskota, superhrdiny A-mana, je podstatný i jeho příběh a hlavně jeho protivník, zloduch jménem Zkrat, bez kterého se neobejde. Zkrat pomáhá prezentovat výhody oproti konkurenci.
na webu a sociálních sítích.
Tv spot byl tvořený pro období Wimbledonu, proto byl tématicky zaměřený a v televizi běžel právě v reklamních předstávkách během turnajů.
Marketing na sociálních sítích s komiksovým superhrdinou? Komiksové stripy, které komunikují aktuality, akce nebo vybízejí ke koupi jednotlivých produktů jsou jasná volba.
Ilustrace maskota v široké škále použité podobně jako komiksy jsou ideální pro postování na Facebook a Instagram.
Komiksový styl udává hlavní směr designu celé vizuální identity, loga nevyjímaje. Zvolili jsme výraznou stylizaci komiksového výkřiku, kterým název vlastně je. Symbol modrého blesku odkazuje na hlavní artikl obchodu – elektroniku.
Uvedení redesignu probíhá v nové reklamní kampani. Využívá tištěných materiálů, billboardů, TV spotu, komiksových stripů a materiálů pro online marketing jako jsou populární srovnávačky značek.