Re-design vizuální identity
KLIENT: Whaat.cz
Pro internetový obchod s elektronikou Whaat.cz jsme vytvořili kompletní redesign
od nového loga přes maskota až po novou reklamní kampaň.
Ilustrovanou část jsme nejdříve museli postavit na jednotném konceptu komunikace značky.
Ve výtvarném stylu byla stylizace do komiksových superhrdinů jasnou volbou. Ta navazuje
na dřívější koncept brandu, který jsme oprášili, sjednotili, vylepšili a posunuli na novou úroveň.
A jak vypadá výsledek redesignu v porovnání s původním vizuálem?
DESIGN MASKOTA
Maskot je hlavním nástrojem komunikace se zákazníky a nejlépe pomáhá v odlišení se
od konkurence. Proto jeho design a koncept byl důležitým procesem.
Kromě designu maskota, superhrdiny A-mana, je podstatný i jeho příběh
a hlavně jeho protivník, zloduch jménem Zkrat, bez kterého se neobejde.
Zkrat pomáhá prezentovat výhody oproti konkurenci.
Užití maskota v komunikaci na webu a sociálních sítích.
Ikony benefitů
ANIMOVANÝ TV SPOT
Tv spot byl tvořený pro období Wimbledonu, proto byl tématicky zaměřený
a v televizi běžel právě v reklamních předstávkách během turnajů.
KOMIKSOVÉ STRIPY
Marketing na sociálních sítích s komiksovým superhrdinou? Komiksové stripy,
které komunikují aktuality, akce nebo vybízejí ke koupi jednotlivých produktů jsou jasná volba.
POSTY PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Ilustrace maskota v široké škále použité podobně jako komiksy jsou ideální pro postování na Facebook a Instagram.
LOGO
Komiksový styl udává hlavní směr designu celé vizuální identity, loga nevyjímaje.
Zvolili jsme výraznou stylizaci komiksového výkřiku, kterým název vlastně je.
Symbol modrého blesku odkazuje na hlavní artikl obchodu – elektroniku.
MATERIÁLY K PROPAGACI
Uvedení redesignu probíhá v nové reklamní kampani. Využívá tištěných materiálů, billboardů,
TV spotu, komiksových stripů a materiálů pro online marketing jako jsou populární srovnávačky značek.