Udíme-grilujeme.cz

Re-design a rozšíření užití licencovaného maskota, který má za úkol tvořit společně

s logem hlavní vizuální symbol značky e-shopu pro prodej grilů a jejich příslušenství.

 

Maskot spojuje svůj vzhled na první pohled s oblastí podnikání, upoutává na sebe pozornost, pomáhá

zapamatovatelnosti značky, pomáhá komunikovat informace skrze kreativu a bannery na sociálních sítích,

v newsletteru, případně v animovaném spotu — to jsou hlavní funkce maskota.

 

 

 

KLÍČOVÁ SLOVA
nadsázka — prémiovost — stylovost — komiks

 

 

 

DESIGN PROCES

Nejprve ze všeho jsme sestavili sheet s referenčními obrázky, který udal směr maskota a jaký dojem má vyvolávat.

V tomto konkrétním případě nám nakonec proces ukázal, že bylo třeba hodně pivotovat původní záměr.

To bylo rozhodnutí na základě vhodného návrhu vůči zamýšlenému užití v kombinaci s klientovými subjektivními představami.

 

 

 

 

 

 

Na základě referencí, jsme se mohli pustit do navrhování postavy samotné. Tato fáze není o kreslení,

tady jde o design = jak bude maskot působit, reprezentovat značku a její produkty, jak se s ním ztotožní cílovka.

 

Prozkoumáváme několik možných variant. Nejvíce jsme ladili typ hlavy a to, jak má vůbec působit. Původní

návrhy nepůsobily zcela jako čuník, odebrali jsme proto plnovous a soustředili jsme se na prasečí hlavu.

Tu jsme museli ale vyladit tak, aby nepůsobila příliš nesympaticky. Náš čuník musí být sympoš, byť sarkastickej a od rány!

 

 

 

 

 

 

Finální podoba maskota zvolená klientem a jeho variace

 

 

 

 

 

 

 

Součástí vizuální komunikace na webu a sociálních sítích byly také doprovodné ilustrace.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aplikace ilustrací na web, do bannerů a na sítě.