ICE je přední česká poradenská a konstrukční firma v oblasti průmyslové automatizace. I takhle seriózní a na první pohled možná korporátně suchý sektor si ovšem zaslouží osobitý vizuální přístup, pro který nás právě jejich CEO Tomáš Vránek oslovil.
Myšlenkou kampaně bylo představit skutečné zaměstnance společnosti ICE jako superhrdiny daného oboru. Vše muselo korelovat v duchu autentičnosti, která je klíčovou hodnotou firmy ICE, stejně jako jejích HR kampaní.
Takto vznikl i klíčový vizuál dlouhodobé HR kampaně společnosti.
Každý z vybraných zaměstnanců byl s adekvátní precizností nakreslený podle skutečných hrdinů – zaměstnanců ICE a vyobrazen tak, aby představil roli, která je pro něj charakteristická a měla vypovídající hodnotu pro potenciální uchazeče o práci v ICE .
Vizuály, které jsme tvořili sloužily mnoha účelům jak na webu a sociálních sítích, tak i ve fyzickém světě v podobě tištěných materiálů a big-boardů. U HR aktivit společnosti ICE se jednalo hlavně o dlouhodobé kampaně na LinkedIn, atraktivní upoutání na veletrzích a také branding pracovišť. Některé tištěné výstupy byly tvořené v životní a některé dokonce v nadživotní velikosti.
Součástí kreativního procesu je hledání variant. Nejen obsahu, kompozice, ale také barev a dalších detailů. Někdy se v procesu změní zadání právě na základě návrhů, které klient přehodnotí až když je poprvé uvidí.
Součástí tvorby vizuální stylu specifické HR kampaně jsou varianty , které jsme klientovi předkládali k výběru
Finální řešení klíčového vizuálu HR kampaně