ICE – Superhrdinové automatizace

komunikace hr kampaně

ICE je přední česká poradenská a konstrukční firma v oblasti průmyslové automatizace. I takhle seriózní a na první pohled možná

korporátně suchý sektor si ovšem zaslouží osobitý vizuální přístup, pro který nás právě jejich CEO Tomáš Vránek oslovil.

 

 

KLÍČOVÁ SLOVA
autentičnost – hodnoty – zaměstnanec – superhrdinové 

 

Myšlenkou kampaně bylo představit skutečné zaměstnance společnosti ICE jako superhrdiny daného oboru.

Vše muselo korelovat v duchu autentičnosti, která je klíčovou hodnotou firmy ICE, stejně jako jejích HR kampaní.

 

Takto vznikl i klíčový vizuál dlouhodobé HR kampaně společnosti.

 

 

 

 

 

 

Každý z vybraných zaměstnanců byl s adekvátní precizností nakreslený podle skutečných hrdinů – zaměstnanců ICE a vyobrazen tak,

aby představil roli, která je pro něj charakteristická a měla vypovídající hodnotu pro potenciální uchazeče o práci v ICE .

 

 

 

 

 

 

Vizuály, které jsme tvořili sloužily mnoha účelům jak na webu a sociálních sítích, tak i ve fyzickém světě v podobě tištěných materiálů a big-boardů.

U HR aktivit společnosti ICE se jednalo hlavně o dlouhodobé kampaně na LinkedIn, atraktivní upoutání na veletrzích a také branding pracovišť.

Některé tištěné výstupy byly tvořené v životní a některé dokonce v nadživotní velikosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Součástí kreativního procesu je hledání variant. Nejen obsahu, kompozice, ale také barev a dalších detailů.

Někdy se v procesu změní zadání právě na základě návrhů, které klient přehodnotí až když je poprvé uvidí.

 

 

 

 

 

 

Součástí tvorby vizuální stylu specifické HR kampaně jsou varianty , které jsme klientovi předkládali k výběru

 

 

 

 

 

 

Finální řešení klíčového vizuálu HR kampaně