ICE – Superhrdinové automatizace
komunikace hr kampaně
ICE je přední česká poradenská a konstrukční firma v oblasti průmyslové automatizace. I takhle seriózní a na první pohled možná
korporátně suchý sektor si ovšem zaslouží osobitý vizuální přístup, pro který nás právě jejich CEO Tomáš Vránek oslovil.
KLÍČOVÁ SLOVA
autentičnost – hodnoty – zaměstnanec – superhrdinové
Myšlenkou kampaně bylo představit skutečné zaměstnance společnosti ICE jako superhrdiny daného oboru.
Vše muselo korelovat v duchu autentičnosti, která je klíčovou hodnotou firmy ICE, stejně jako jejích HR kampaní.
Takto vznikl i klíčový vizuál dlouhodobé HR kampaně společnosti.
Každý z vybraných zaměstnanců byl s adekvátní precizností nakreslený podle skutečných hrdinů – zaměstnanců ICE a vyobrazen tak,
aby představil roli, která je pro něj charakteristická a měla vypovídající hodnotu pro potenciální uchazeče o práci v ICE .
Vizuály, které jsme tvořili sloužily mnoha účelům jak na webu a sociálních sítích, tak i ve fyzickém světě v podobě tištěných materiálů a big-boardů.
U HR aktivit společnosti ICE se jednalo hlavně o dlouhodobé kampaně na LinkedIn, atraktivní upoutání na veletrzích a také branding pracovišť.
Některé tištěné výstupy byly tvořené v životní a některé dokonce v nadživotní velikosti.
Součástí kreativního procesu je hledání variant. Nejen obsahu, kompozice, ale také barev a dalších detailů.
Někdy se v procesu změní zadání právě na základě návrhů, které klient přehodnotí až když je poprvé uvidí.
Součástí tvorby vizuální stylu specifické HR kampaně jsou varianty , které jsme klientovi předkládali k výběru
Finální řešení klíčového vizuálu HR kampaně