Lucky Citron


ANIMOVANÝ MASKOT a vizuální identita

Klient: Lucky Citron

 

 

 

Jeden z těch projektů, kdy si spolupráce sedne jako p*del na hrnec!

 

Lucie ZitterbartováLuckyCitron.cz nás přizvala k tvorbě maskota a redesignu loga. Přesto, že se Lucie zabývá především

psaním textů, hodně toho sype na sociální sítě a chce, aby její obsah/značka, byla vidět… jinak, osobitě, atraktivně, v pohybu.

 

… no a od toho jsme tu my. Úvodní call a pojďme to rozběhnout!

 

 

 

KLÍČOVÁ SLOVA

vtip – sarkasmus – cartoon – dynamika

 

 

 

 

 

 

MASKOT

 

Citrón měl být sarkastickým komentátorem dění na sociálních sítích a hlavně LinkedInu. S Lucií jsme hodně

pracovali na pochopení jeho nalazení a později na vtisknutí tohoto charakteru a jeho naladění do tváře maskota

ve výrazně stylizované podobě.

 

Protože jsme věděli, že budeme potřebovat s Citrónem do budoucna vyjadřovat i složitější témata a že jej budeme

také animovat, museli jsme vyřešit, jak mu přidat druhý nejdůležitější nonverbální prvek řeči těla – ruce. Nakonec

zafungovaly levitující ručičky, které se objevují jen v tu chvíli, kdy jsou potřeba.

 

design proces hledání té správné podoby maskota

 

 

 

 

LOGO

 

Celkový vizuílní styl rádi odvíjíme právě od maskota. Zvláště, když je hlavním komunikačním prvkem

zančky. Odpíchli jsme se od jeho kresby a stylu v logu, barvách a v dalších vizuálních elementech.

 

 

 

 

STAVEBNICOVÝ SYSTÉM

 

Protože se Citrouš na materiálech Lucky Citron objevuje tak často a je potřeba v různých kontextech,

vytvořili jsme sadu výrazů očí, úst a ručiček, díky jejichž kombinaci vznikají stovky variant, které lze

využít jako emojies k podpoření emocí a zajímavému upoutání na informace prezentované digtálně i tištěně.

 

Díky naší stavebnici si může klientka sama naklikat kombinaci výrazů a gest jakou potřebuje, vyexportuje a aplikuje,

aniž by potřebovala na každý případ zadávat našemu studiu novou ilustraci maskota. Šetří tak peníze a především čas.

 

 

 

 

 

 

 

ANIMACE

 

Atraktivita a zvýraznění, které vede k lepšímu zapamatování značky. Kromě silného vizuálního stylu, bude ještě fungovat na sockách

motion. Absurdně přehnaný pohyb Citróna v minimalisticky postavených vizuálnícn kreativách vždy zaujme při scrollování feedem.

 

Kromě webu, Lucie hojně využívá animovanou grafiku pro postování na svých

sociálních sítích. Určitě si nenechte ujít inspiraci na jejím LinkedIn.

 

 

POUR FÉLICITER 2024

 

Když už, tak už! Pořádný animovaný PFko do e-mailu, newsletteru, na web a hlavně na sítě!

 

FIREMní web

 

Web musí být zapamatovatelný. Čtenář musí nabýt dojmu, že se ocitnul na místě, které není jako každé druhé a do

konce pracovního týdne už takový web neuvidí. Ba co víc, ještě si na web v pátek vzpomene. Proto si 1. jej vždy vybaví

až bude hledat copy služby nebo 2. získá dojem, že ta parta, co se za LuckyCitron.cz schovává nejsou žádní amatéři!

Pro web jsme vytvořili animované ilustrace a ikonky. Kód jsme zde po dohodě přenechali na klientce.

 

 

IDENTITA A MANUÁL

 

Součástí výstupů k vizuální identitě je grafický manuál. Je to položka, která by neměla chybět žádné značce.

Věříme, že manuály nemusí mít desítky nebo stovky stránek. Máme raději jednoduchost. Musí ale popisovat

dostatečně všechny zásadní grafické elementy (už jen pro orientaci grafika), jejich užití a možné návrhy dalších

realizací … aby nenastal malér 🙂