Jeden z těch projektů, kdy si spolupráce sedne jako p*del na hrnec!
Lucie Zitterbartová z LuckyCitron.cz nás přizvala k tvorbě maskota a redesignu loga. Přesto, že se Lucie zabývá především psaním textů, hodně toho sype na sociální sítě a chce, aby její obsah/značka, byla vidět… jinak, osobitě, atraktivně, v pohybu.
… no a od toho jsme tu my. Úvodní call a pojďme to rozběhnout!
Citrón měl být sarkastickým komentátorem dění na sociálních sítích a hlavně LinkedInu. S Lucií jsme hodně pracovali na pochopení jeho nalazení a později na vtisknutí tohoto charakteru a jeho naladění do tváře maskota ve výrazně stylizované podobě.
Protože jsme věděli, že budeme potřebovat s Citrónem do budoucna vyjadřovat i složitější témata a že jej budeme také animovat, museli jsme vyřešit, jak mu přidat druhý nejdůležitější nonverbální prvek řeči těla – ruce. Nakonec zafungovaly levitující ručičky, které se objevují jen v tu chvíli, kdy jsou potřeba.
design proces hledání té správné podoby maskota
finální podoba
Celkový vizuální styl rádi odvíjíme právě od maskota. Zvláště, když je hlavním komunikačním prvkem zančky. Odpíchli jsme se od jeho kresby a stylu v logu, barvách a v dalších vizuálních elementech.
Protože se Citrouš na materiálech Lucky Citron objevuje tak často a je potřeba v různých kontextech, vytvořili jsme sadu výrazů očí, úst a ručiček, díky jejichž kombinaci vznikají stovky variant, které lze využít jako emojis k podpoření emocí a zajímavému upoutání na informace prezentované digtálně i tištěně.
Díky naší stavebnici si může klientka sama naklikat kombinaci výrazů a gest jakou potřebuje, vyexportuje a aplikuje, aniž by potřebovala na každý případ zadávat našemu studiu novou ilustraci maskota. Šetří tak peníze a především čas.
Atraktivita a zvýraznění, které vede k lepšímu zapamatování značky. Kromě silného vizuálního stylu, bude ještě fungovat na sockách motion. Absurdně přehnaný pohyb Citróna v minimalisticky postavených vizuálnícn kreativách vždy zaujme při scrollování feedem.
Kromě webu, Lucie hojně využívá animovanou grafiku pro postování na svých sociálních sítích. Určitě si nenechte ujít inspiraci na jejím LinkedIn.


Když už, tak už! Pořádný animovaný PFko do e-mailu, newsletteru, na web a hlavně na sítě!
Web musí být zapamatovatelný. Čtenář musí nabýt dojmu, že se ocitnul na místě, které není jako každé druhé a do konce pracovního týdne už takový web neuvidí. Ba co víc, ještě si na web v pátek vzpomene. Proto si 1. jej vždy vybaví až bude hledat copy služby nebo 2. získá dojem, že ta parta, co se za LuckyCitron.cz schovává nejsou žádní amatéři! Pro web jsme vytvořili animované ilustrace a ikonky. Kód jsme zde po dohodě přenechali na klientce.
Součástí výstupů k vizuální identitě je grafický manuál. Je to položka, která by neměla chybět žádné značce. Věříme, že manuály nemusí mít desítky nebo stovky stránek. Máme raději jednoduchost. Musí ale popisovat dostatečně všechny zásadní grafické elementy (už jen pro orientaci grafika), jejich užití a možné návrhy dalších realizací … aby nenastal malér 🙂