Některá témata je stále problematické prezentovat ve veřejném prostoru, mluvit o nich nebo je dokonce ukazovat. Zpracovat takové téma v ilustraci je úžasná výzva! Naší výzvou byla kreativní komunikace farmaceutických výrobků cílených na ženy a jejich intimní partie.
Tato zakázka je perfektním příkladem komunikace hravou a zábavnou formou, která nepohoršuje a není příliš nelichotivě explicitní. Výrazové prostředky v ilustraci těží z nadsázky / grotesky a přináší bohatou paletu grimas a gest.
Hlavní postava, pracovním jménem Chantal, je mladá žena, která má kluka a jednoho kocoura, ráda chodí do fitka nebo na kafe s kámoškou a v zimě si sjede svah na prkně. Rozhodně to není žádná barbína! Občas však musí řešit i intimní ženské problémy…
Video je dnes v marketingové kampani povinným formátem, a proto jsme vytvořili spot, který se objevoval na sociálních sítích a YouTube.
Konceptem ilustrací bylo ukázat konkrétní situace vždy ve dvou variantách – zoufalství bez aplikace Jenamazolu a happy-end s Jenamazolem. Vymýšlet stavy šílenství byla ohromná zábava a Chantal jsme zrovna moc nešetřili!
Ilustrace našly své využití v kampani na sociálních sítích i jako obsah stránek Gyntimni.info.
Kromě dvojic ilustrací vznikly další formáty reklamy jako například ilustrovaný facebookový carousel, animovaný gif nebo video spot.
Maskota a ilustrace můžeme snadno připravit v sezonním provedení např. v zimním kontextu. To se dá skvěle využít například jako PFko.