Toto je nerealizovaný koncept pro vizuální re-design značky.
Cílem zakázky bylo navrhnout evoluční refresh značky a sjednocení jejích různých sub-brandů, které zákazníci nevnímali jako součástí rodiny Hranipex. Ke značce se pojí řemeslná ruční práce napříč obory. Hlavní cílovou skupinou byl truhlář. Proto jsme se odrazili od plánů a náčrtů, které může v ruce truhlář kreslit. Rozhodli jsme se jít kreslenou stylizací, která díky své hrubosti a nedokonalosti evokuje právě ruční práci.
Nejprve jsme oddělili dlouhou část loga, abychom zachovali charakteristický vidlicový tvar, který stávající zákazníci znají, ale odstranili Po vzoru navržené stylizace jsme překreslili ručně logo. Díky šrafatuře a pomocným skicovným čárám jsme se snažili evokovat spojitost s truhlářovými náčrty. Logo jsme nakonec posadili na tmavé pozadí, abychom umocnili dojem z kvalitní a prémiové značky.


Negativní varianta loga
Ukázka možné aplikace
Jedním z úkolů bylo sjednotit sub-brandy značky Hranipex. Jak je vidět, k jednotlivým logům bylo přistupováno pokaždé jinak díky postupnému vzniku v čase bez ohledu na konzistenci a komplexní rodinu. Nejspíš by měl kdokoli problém pochopit souvislost díky nejednotě barev a vizuálních prvků.
Naše řešení. Komplementární barevné odlišení jednotlivých značek při zachování konzistentního vizuálního stylu přebraného ze zastřešující vizuální identity Hranipexu.
Abychom podpořili výraznost a rozpoznatelnost jednotlivých sub-brandů a jejich produktů, doplnili jsme je o ilustrace. Ilustrace byly zpracovány se stejným záměrem a návazností na řemeslo jako logo. Tedy výraznou skicovnou stylizací kresby, včetně šrafatury a pomocných čar.