Komiks

Komiksové stripy

Planeta Dinosaurů

Vizuální komunikace brandu

Ilustrovaný brand ACI

SKANSKA

#Morethanoffice

(SKANSKa)

 

Certifikace WELL, jež stanovuje objektivní kritéria pro to, jak by mělo vypadat ideální a především zdravé pracovní prostředí.

Cestou ilustrovaných článků se rozhodla jít Skanska při propagaci této certifikace. Téma bylo nutné předat v zábavné formě tak, aby lidé

měli motivaci číst si další díly.

Vytvořili jsme odlehčený stylnavrhli charakteryoilustrovali humorné situace

na kterých demonstrujeme různorodé problémy pracovního prostředí. Předat informace a pobavit.

Výrazný humor a popisná nadsázka.

KLÍČOVÁ SLOVA
humor – nadsázka – individualita – office – karikatura

 Vtipná ilustrace s postavami

      MOCKUP 

NAVRŽENÍ CHARAKTERŮ

Základem série článků jsou charaktery lidí pracujících v kanceláři. Každý má jiné potřeby na pracovišti,

a proto řeší jiné situace. Někdo potřebuje pohyb, jiný klid na relaxaci, někdo je ujetý na pohodlí

a ergonomii pracovního prostoru. Promítnout humor do ilustrací je stěžejní, a proto jsme se nebáli

využít karikatury a dynamiku stylu. Jak tyto vlastnosti prezentovat vizuálně vidíte zde.

CHARAKTERY_00B

Karikatura, přehánění, extrém. Rysy, kterými jsme zesílili humor a téma dané postavy.

Skica dle kreativního briefu, kterou klient odsouhlasil a finální zpracování v barvě.

HONZA

KRISTÝNA

ILUSTRACE

Samotné postavy nestačí. Aby bylo doplnění článku více popisné a skutečně šlo o „ilustrování“ problému,

zapracovali jsme naše postavy do konkrétních situací.

CHARAKTERY_03B

CHARAKTERY_05

ČLÁNKY

Použití ilustrací proběhlo v sérii článků na #morethanoffice

pod hashtagem #osmnespokojenych.

       Honza_zvuky_01_CZE

CHARAKTERY_02

Předat informace a pobavit. Výrazný humor a nadsázka.

Albi Crafts & Science

ICE – Superhrdinové automatizace

Zombie motion ilustrace

Vizuální identita s maskotem

whaat.cz

(redesign brandu)

 

Pro internetový obchod s elektronikou Whaat.cz jsme vytvořili kompletní redesign

od nového loga přes maskota až po novou reklamní kampaň.

CELÉ_1_00229

Ilustrovanou část jsme nejdříve museli postavit na jednotném konceptu komunikace značky.

Ve výtvarném stylu byla stylizace do komiksových superhrdinů jasnou volbou.

Ta navazuje na dřívější koncept brandu, který jsme oprášili, sjednotili,

vylepšili a posunuli na novou úroveň.

 

 

 

A jak vypadá výsledek redesignu v porovnání s původním vizuálem?

 

design maskota

Maskot je hlavním nástrojem komunikace se zákazníky a nejlépe pomáhá v odlišení se

od konkurence. Proto jeho design a koncept byl důležitým procesem. 

Maskot_Whaat_DesignSheet

Kromě designu maskota, superhrdiny A-mana, je podstatný i jeho příběh

a hlavně jeho protivník, zloduch jménem Zkrat, bez kterého se neobejde.

Maskot_skica

logo

Komiksový styl udává hlavní směr designu celé corporate identity, loga nevyjímaje.

Zvolili jsme výraznou stylizaci komiksového výkřiku, kterým název vlastně je.

Symbol modrého blesku odkazuje na hlavní artikl obchodu – elektroniku.

logo02b

Vedle logotypu WHAAT.cz jsme navrhli doplňkový znak „A“. Jeho využití

je především na trikotu firemního maskota A-mana nebo samostatně

např. jako profilový obrázek na sociální sítě.

 Logo_A-Man02b

materiály k propagaci

 Uvedení redesignu probíhá v nové reklamní kampani. Využívá tištěných materiálů, billboardů, 

TV spotu, stripů a materiálů pro online marketing jako jsou populární srovnávačky značek.

whaat_uziti

Whaat_Srovnávačka_verzia_2