Marketingová kampaň
KAMPAŇ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
KLIENT: WinWinJob
Projekt WinWinJob byl vizuální marketingovou kampaní spuštěnou především na sociálních sítích
a také jako PPC kampaň.
Zaměřuje se na pracovní trh a oslovuje návštěvníky stránek moderním minimalistickým designem,
který pomáhá k odlišení se a především k předání hlavního sdělení: „I vy si můžete vybrat svého šéfa!“
HLEDÁNÍ VÝTVARNÉHO STYLU
Na začátku jsme vybírali vhodný styl. Vyzkoušeli jsme několik návrhů od kreslených po vektorové
a rozhodli jsme se pro moderní flatové ilustrace. Barevně jsme vycházeli z výrazné
firemní trikolory, která celý design jen podtrhuje a zapadá tak do konzistentního firemního brandingu.
Po vybrání stylu přichází skicování a navržení hlavních představitelů kampaně.
Výběr postav reflektuje persony cílové skupiny,
na kterou se chce WinWinJob zaměřit – šéf obchodu, šéfka marketingu a hipsterský šéf IT.
Tyto tři charaktery jsou hlavním vizuálním obsahem,
který se objevil např. na web bannerech a v social media postech.
SYMBOLY PREFERENCÍ
Úspěšná kampaň využívá i pull-up strategie a aktivně zapojuje do kampaně cílovou skupinu.
Pro tyto účely jsme se rozhodli použít jednoduché piktogramové ikony,
které rychle symbolizují filosofii cílové skupiny a zároveň sednou
do celkového minimalistického pojetí výtvarného řešení zbytku kampaně.
Uživatelé si mohli virtuálně porovnávat a vybírat v tzv. duelech
šéfa, pracovní podmínky i hodnoty, které preferují.
Symboly hodnot v jednoduché lince jsou hlavním prvkem duelů a vznikla jich celá řada.
Jednoduchý a úderný vzhled kampaně je všestranný. Využil se jak na bannerech, jako identita brandu
na sociálních sítích nebo jako samostatné ilustrace k PR článkům.