Marketingová kampaň

KAMPAŇ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

KLIENT: WinWinJob

 

Projekt WinWinJob byl vizuální marketingovou kampaní spuštěnou především na sociálních sítích

a také jako PPC kampaň.

Zaměřuje se na pracovní trh a oslovuje návštěvníky stránek moderním minimalistickým designem,

který pomáhá k odlišení se a především k předání hlavního sdělení: „I vy si můžete vybrat svého šéfa!“

 

titulni02

 

 

HLEDÁNÍ VÝTVARNÉHO STYLU

Na začátku jsme vybírali vhodný styl. Vyzkoušeli jsme několik návrhů od kreslených po vektorové

a rozhodli jsme se pro moderní flatové ilustraceBarevně jsme vycházeli z výrazné

firemní trikolory, která celý design jen podtrhuje a zapadá tak do konzistentního firemního brandingu.

 

 

STYL_01

 

Po vybrání stylu přichází skicování a navržení hlavních představitelů kampaně.

Výběr postav reflektuje persony cílové skupiny,

na kterou se chce WinWinJob zaměřit – šéf obchodu, šéfka marketingu a hipsterský šéf IT.

Tyto tři charaktery jsou hlavním vizuálním obsahem,

který se objevil např. na web bannerech a v social media postech.

 

skici

 

bannery

 

 

SYMBOLY PREFERENCÍ

Úspěšná kampaň využívá i pull-up strategie a aktivně zapojuje do kampaně cílovou skupinu.

Pro tyto účely jsme se rozhodli použít jednoduché piktogramové ikony,

které rychle symbolizují filosofii cílové skupiny a zároveň sednou

do celkového minimalistického pojetí výtvarného řešení zbytku kampaně.

 

   ikony

 

 

Uživatelé si mohli virtuálně porovnávat a vybírat v tzv. duelech

šéfa, pracovní podmínky i hodnoty, které preferují.

Symboly hodnot v jednoduché lince jsou hlavním prvkem duelů a vznikla jich celá řada.

 

 duely

 

Jednoduchý a úderný vzhled kampaně je všestranný. Využil se jak na bannerech, jako identita brandu

na sociálních sítích nebo jako samostatné ilustrace k PR článkům.

 

 

mock-up02