#Morethanoffice

Klient: Skanska

Vtipná ilustrace s postavami content marketing

Certifikace WELL, jež stanovuje objektivní kritéria pro to, jak by mělo vypadat ideální a především zdravé pracovní prostředí.

Cestou ilustrovaných článků se rozhodla jít Skanska při propagaci této certifikace. Téma bylo nutné předat v zábavné formě tak, aby lidé měli motivaci číst si další díly.

Vytvořili jsme odlehčený stylnavrhli charakteryoilustrovali humorné situace,  na kterých demonstrujeme různorodé problémy pracovního prostředí. Předat informace a pobavit. Výrazný humor a popisná nadsázka.

 

KLÍČOVÁ SLOVA
humor – nadsázka – office – karikatura – content marketing

      MOCKUP 

 

NAVRŽENÍ CHARAKTERŮ

Základem série článků jsou charaktery lidí pracujících v kanceláři. Každý má jiné potřeby na pracovišti, a proto řeší jiné situace. Někdo potřebuje pohyb, jiný klid na relaxaci, někdo je ujetý na pohodlí a ergonomii pracovního prostoru. Promítnout humor do ilustrací je stěžejní, a proto jsme se nebáli využít karikatury a dynamiku stylu. Jak tyto vlastnosti prezentovat vizuálně vidíte zde.

CHARAKTERY_00B

Karikatura, přehánění, extrém. Rysy, kterými jsme zesílili humor a téma dané postavy. Skica dle kreativního briefu, kterou klient odsouhlasil a finální zpracování v barvě.

HONZA

KRISTÝNA

 

 

ILUSTRACE

Samotné postavy nestačí. Aby bylo doplnění článku více popisné a skutečně šlo o „ilustrování“ problému, zapracovali jsme naše postavy do konkrétních situací.

CHARAKTERY_03B

CHARAKTERY_05

 

 

ČLÁNKY

Použití ilustrací proběhlo v sérii článků na #morethanoffice pod hashtagem #osmnespokojenych.

       Honza_zvuky_01_CZE

CHARAKTERY_02

Předat informace a pobavit. Výrazný humor a nadsázka.