SKANSKA
#Morethanoffice
KLIENT: Skanska
Certifikace WELL, jež stanovuje objektivní kritéria pro to, jak by mělo vypadat ideální a především zdravé pracovní prostředí.
Cestou ilustrovaných článků se rozhodla jít Skanska při propagaci této certifikace. Téma bylo nutné předat v zábavné formě tak, aby lidé
měli motivaci číst si další díly.
Vytvořili jsme odlehčený styl, navrhli charaktery a oilustrovali humorné situace,
na kterých demonstrujeme různorodé problémy pracovního prostředí. Předat informace a pobavit.
Výrazný humor a popisná nadsázka.
KLÍČOVÁ SLOVA
humor – nadsázka – individualita – office – karikatura
NAVRŽENÍ CHARAKTERŮ
Základem série článků jsou charaktery lidí pracujících v kanceláři. Každý má jiné potřeby na pracovišti,
a proto řeší jiné situace. Někdo potřebuje pohyb, jiný klid na relaxaci, někdo je ujetý na pohodlí
a ergonomii pracovního prostoru. Promítnout humor do ilustrací je stěžejní, a proto jsme se nebáli
využít karikatury a dynamiku stylu. Jak tyto vlastnosti prezentovat vizuálně vidíte zde.
Karikatura, přehánění, extrém. Rysy, kterými jsme zesílili humor a téma dané postavy.
Skica dle kreativního briefu, kterou klient odsouhlasil a finální zpracování v barvě.
ILUSTRACE
Samotné postavy nestačí. Aby bylo doplnění článku více popisné a skutečně šlo o „ilustrování“ problému,
zapracovali jsme naše postavy do konkrétních situací.
UŽITÍ PRO CONTENT MARKETING
Použití ilustrací proběhlo v sérii článků na #morethanoffice
pod hashtagem #osmnespokojenych.
Předat informace a pobavit. Výrazný humor a nadsázka.