SANITINO
TELEVIZNÍ SPOT Z KOUPELNY
KLIENT: SANITINO
Vždycky fandíme značce, která se s námi rozhodne jít do netradičního řešení svého nápadu. Tím je i současný marketing e-shopu Sanitino.
Naším úkolem bylo vytvořit vizuální styl pro komunikaci brand awarness, propojující příběh a vše zpracovat formou animovaného
televizního spotu, webových re-cutů na sociální sítě a dalších doprovodných vizuálů, jako jsou billboardy nebo bannery pro online kampaně
KLÍČOVÁ SLOVA
vtip – výrazný styl – element vody – nadsázka – dynamika
STORYBOARD
Ve storyboardu jsme předložily dvě idee, které mířili na odlišné cílové skupiny v jiné životní situaci. Klient si vybral verzi B.
Příběh o rekonstrukci staré umakartové koupelny na novou. Samozřejmě díky produktům z e-shopu Sanitino.
ANIMATIK
Po prvních iteracích konceptu byl upravený storyboard sesazený s provizorním voice-overem,
ztvárněný naším nadaným dabérem Michaelem za účelem ověření stopáže a celkového dojmu
konceptu v kontextu času. V dalším kroku začaly vznikat skici pro ostré kreslené podklady animace,
na kterých jsme vizualizovali základní střihy, pohyby a celkové frázování spotu.
Výsledek v animaci, která se dále recyklovala do webových verzí pro marketing na sociálních sítích. Také jsme ho konvertovali
do portrétového formátu k použití na sociálních sítích pro formy jako Instagram stories, reels atp.
BANNEROVÁ REKLAMA
Společně s TV spotem probíhala v digitálním prostoru bannerová a klasická outdoorová billboardová kampaň,
která pokračovala v udržování povědomí o značce díky stejnému vizuálnímu stylu, barevnosti a charakterům,
které mohli diváci znát z televize.