SANITINO

TELEVIZNÍ SPOT Z KOUPELNY

KLIENT: SANITINO

Vždycky fandíme značce, která se s námi rozhodne jít do netradičního řešení svého nápadu. Tím je i současný marketing e-shopu Sanitino.

Naším úkolem bylo vytvořit vizuální styl pro komunikaci brand awarness, propojující příběh a vše zpracovat formou animovaného

televizního spotu, webových re-cutů na sociální sítě a dalších doprovodných vizuálů, jako jsou billboardy nebo bannery pro online kampaně

 

KLÍČOVÁ SLOVA

vtip – výrazný styl – element vody – nadsázka – dynamika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STORYBOARD

Ve storyboardu jsme předložily dvě idee, které mířili na odlišné cílové skupiny v jiné životní situaci. Klient si vybral verzi B.

Příběh o rekonstrukci staré umakartové koupelny na novou. Samozřejmě díky produktům z e-shopu Sanitino.

 

 

ANIMATIK

Po prvních iteracích konceptu byl upravený storyboard sesazený s provizorním voice-overem,

ztvárněný naším nadaným dabérem Michaelem za účelem ověření stopáže a celkového dojmu

konceptu v kontextu času. V dalším kroku začaly vznikat skici pro ostré kreslené podklady animace,

na kterých jsme vizualizovali základní střihy, pohyby a celkové frázování spotu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Výsledek v animaci, která se dále recyklovala do webových verzí pro marketing na sociálních sítích. Také jsme ho konvertovali

do portrétového formátu k použití na sociálních sítích pro formy jako Instagram stories, reels atp.

 

 

BANNEROVÁ REKLAMA

Společně s TV spotem probíhala v digitálním prostoru bannerová a klasická outdoorová billboardová kampaň,

která pokračovala v udržování povědomí o značce díky stejnému vizuálnímu stylu, barevnosti a charakterům,

které mohli diváci znát z televize.