Vždycky fandíme značce, která se s námi rozhodne jít do netradičního řešení svého nápadu. Tím je i současný marketing e-shopu Sanitino. Naším úkolem bylo vytvořit vizuální styl pro komunikaci brand awareness, propojující příběh a vše zpracovat formou animovaného televizního spotu, webových re-cutů na sociální sítě a dalších doprovodných vizuálů, jako jsou billboardy nebo bannery pro online kampaně
Ve storyboardu jsme předložily dvě idee, které mířili na odlišné cílové skupiny v jiné životní situaci. Klient si vybral verzi B. Příběh o rekonstrukci staré umakartové koupelny na novou. Samozřejmě díky produktům z e-shopu Sanitino.
Po prvních iteracích konceptu byl upravený storyboard sesazený s provizorním voice-overem, ztvárněný naším nadaným dabérem Michaelem za účelem ověření stopáže a celkového dojmu konceptu v kontextu času. V dalším kroku začaly vznikat skici pro ostré kreslené podklady animace, na kterých jsme vizualizovali základní střihy, pohyby a celkové frázování spotu.
Výsledek v animaci, která se dále recyklovala do webových verzí pro marketing na sociálních sítích. Také jsme ho konvertovali do portrétového formátu k použití na sociálních sítích pro formy jako Instagram stories, reels atp.
Společně s TV spotem probíhala v digitálním prostoru bannerová a klasická outdoorová billboardová kampaň, která pokračovala v udržování povědomí o značce díky stejnému vizuálnímu stylu, barevnosti a charakterům, které mohli diváci znát z televize.