OPSO je ukázkou, jak může promyšlené propojení interiérového designu a vizuální identity proměnit běžný shisha bar v nezaměnitelnou destinaci. Naším cílem bylo vytvořit prostředí, které hosty okamžitě zaujme, přirozeně vybídne ke sdílení na sociálních sítích a současně podpoří dlouhodobě udržitelnou značku. Díky strategické práci s prostorem, velkoformátovým uměním a jednotným vizuálním jazykem se z tohoto shisha baru stalo místo, kde design i atmosféra pracují ve prospěch byznysu a posilují vztah hostů ke značce.
Protože online marketing OPSO funguje především skrze Instagram, museli jsme vytvořit charakteristický jazyk profilu nejen po vizuální stránce, ale také v rámci obsahu formou vtipu a nadsázky kombinované s informacemi o akcích, výhodných nabídkách, party apod.
Vytvořili jsme animovanou variaci obrazů pro užití na webu, sociálních sítích, ale také formou AR rozšířené reality.
Návštěvníci si skrze QR kód mohli naskenovat AR obrazy a prohlédnout si jejich pohyb během čekání na svůj drink. Protože se efekt odehrával na Instagramu podněcovalo to návštěvníky ke sdílení zážitku do své sítě a šířit tak povědomí o podniku mezi další lidi.