Opakujeme to pořád. Milujeme klienty, kteří mají odvahu vytvořit něco opravdu odlišného. A když se bavíme o televizních spotech, které propagují prodej hraček, tak si dovolujeme tvrdit, že u 4KIDS ta odlišnost platí dvojnásob. Za úkol jsme dostali vytvořit spot ve výrazně komiksovém duchu, kdy cílovkou nejsou rozhodně děti, ale právě rodiče.
Než se začne kreslit a animovat, potřebujeme vědět jaká bude stopáž a timing. Jak budou pocitově působit jednotlivé sekvence a jak do nich sedne voice over (dabing). Od toho je animatik, který zároveň slouží jako rozhýbané skici pro odsouhlasení klientem.
Celý spot je prakticky rozanimování jedné klasické komiksové strany. Tady je…
Vánoční spot byl vytvořen jednodušší formou animace. Budgetové řešení může někdy dávat smysl při využití silného potenicálu myšlenky nebo příběhu, kdy se zainvestuje spíše do vizuálního detailu.