Event výročí firmy
Event výročí firmy
KLIENT: Sprinx
Výročí 20 let firmy na trhu je výrazný milník, který si zaslouží podpořit silnou
vizuální komunikací. V případě společnosti Sprinx jsme vytvořili maskota,
který provází historií firmy jak online, tak v připravovaném eventu firmy.
DESIGN MASKOTA
Nejprve jsme navrhli dvě varianty stylizace. Jednu více karikaturní a druhou realistickou.
Nakonec jsme se přiklonili k druhé variantě, která více sedí k povaze klienta.
Barevně jsme vycházeli z palety brandu, potažmo loga.
Následně proběhlo finální začištění a zpracování maskota do mnoha pozic,
kterými může komunikovat a prezentovat potřebné informace mnohem snadněji
než by to dělal prostý a nudný text. Nehledě na eventovou vychytávku „focení s maskotem“.
V tomto případě jsme vytvořili desítky ilustrací pro použití na webu,
který mapoval letitou historii klienta na onlinové časové ose.
Dále maskot posloužil jako průvodce komiksem, který měl za úkol přiblížit historii klienta
svým partnerům v tištěné formě….
… a následně fyzicky instalovaný na eventu oslavy výročí firmy.