Výročí 20 let firmy na trhu je výrazný milník, který si zaslouží podpořit silnou vizuální komunikací. V případě společnosti Sprinx jsme vytvořili maskota, který provází historií firmy jak online, tak v připravovaném eventu firmy.
Nejprve jsme navrhli dvě varianty stylizace. Jednu více karikaturní a druhou realistickou. Nakonec jsme se přiklonili k druhé variantě, která více sedí k povaze klienta. Barevně jsme vycházeli z palety brandu, potažmo loga.
Následně proběhlo finální začištění a zpracování maskota do mnoha pozic, kterými může komunikovat a prezentovat potřebné informace mnohem snadněji než by to dělal prostý a nudný text. Nehledě na eventovou vychytávku „focení s maskotem“.
V tomto případě jsme vytvořili desítky ilustrací pro použití na webu, který mapoval letitou historii klienta na onlinové časové ose.
Dále maskot posloužil jako průvodce komiksem, který měl za úkol přiblížit historii klienta svým partnerům v tištěné formě….
… a následně fyzicky instalovaný na eventu oslavy výročí firmy.
… a nakonec i na zeď do firemních officů.