Pro Alzu a její privátní gamingovou značku Rapture jsme vytvořili příběhový marketing a vizuální komunikaci založenou na komiksovém vyprávění i vizuálu.
komplexní vizuální komunikace
Vytvořili jsme rozsáhlou vizuální komunikaci, která zasahuje od obalů až po e-shop nebo offline gamingové eventy a veletrhy – včetně produktových stránek, merchandisingu a brandingu herních zařízení.
Animované příspěvky na sociální sítě
Charaktery značky jsme rozpohybovali v sérii animovaných příspěvků, které mluví jazykem gamerů a přináší hravost do feedu.
character design
Navrhli jsme čtyři unikátní postavy, z nichž každá reprezentuje jednu kategorii herních zařízení – od periferií, přes monitory, až po herní skříně a chlazení. Ke každému charakteru jsme v design procesu přistupovali jako k samostatnému maskotovi.
systém postav
Charakterům jsme vytvořili systém grimas a pozic, které mohou být užité samostatně pro širokou paletu marketingové komunikace. Od reklamních bannerů, social postů, newsletterů, přes životní velikost kartonových postav na veletrhu až po doplnění produktových stránek.
Branding
Logo design
Každý charakter dostal svůj vlastní znak – výrazné logo, které vystihuje jeho roli, osobnost i kategorii, kterou reprezentuje.
Obalový design
Design ekologických obalů, které nesou charaktery značky, přináší do balení zábavu, i zapamatovatelnost identity značky.
Vytvořili jsme komplexní lore, který definuje příběh, vztahy i prostředí postav – základní kámen celého vizuálního storytellingu, který se propisuje nejen do vzhledu charakterů, ale především do komiksů.
Concept art
Nepřátelé, prostředí a herní arény.
komiksy
Každá produktová kategorie má svůj příběh. Komiksy na produktových stránkách odhalují hlubší svět postav a jejich propojení s herním světem značky.